“Altijd Er Zijn, Altijd Helpen”
KLANTENSERVICE EN CUSTOMER CARE
We hebben allemaal wel eens de volgende zin gehoord of uitgesproken: "hun product is goed, maar wat hen ontbreekt is de service". Naast het oplossen van problemen, dat eenvoudig, snel en effectief moet zijn, is het voor u belangrijk om een unieke ervaring te bieden aan uw klanten wanneer ze contact met u opnemen. Ubinaweb ontwikkelt zijn diensten op basis van een uiterst veeleisend klantserviceniveau. Want het is niet meer genoeg om tevreden klanten te hebben; als u echt wilt dat uw bedrijf opvalt, moet u toegewijde en enthousiaste fans creëren:
- Persoonlijk contact,
- Efficiënte afhandeling vanaf het eerste contact,
- Ultra kwalitatieve behandeling,
- Validatie van de tevredenheid.
DEFINITIE VAN DE DIENSTEN VAN UBINAWEB
- Outsourcing van callcenter, klantenondersteuning en klantenservice.
- Uitbesteding van callcenters, klantenondersteuning, klantenservice en televerkoop.